Welkom – Wolkom
Welkom op de website van de Protestantse Gemeente Franeker. Via deze weg houden wij u op de hoogte van onze Gemeente en de Martinikerk midden in het centrum van Franeker

klik op een foto voor meer informatie.

Kerkdiensten

U kunt de kerkdienst op zondag bijwonen in de Martinikerk of live volgen via  YouTube, om als het u niet lukt om lijfelijk aanwezig te zijn. De kerkdienst start om 10.00 uur. Zo zijn we toch met elkaar verbonden! Klik op de foto voor een link.

Collecte

Via deze link of (klik op de foto) kunt u eenvoudig uw bijdrage aan de collecte geven. Via ‘samen goed doen’ wordt uw donatie op de rekening van de kerk gestort. Wij zorgen ervoor dat het collectegeld verdeeld wordt over de kerk en diaconie.

Over ons

Samen vormen wij de Protestantse Gemeente te Franeker. Wij komen normaal gesproken wekelijks bijeen in de prachtige Martinikerk waar onze predikant Sytze Ypma voorgaat. Van harte welkom.

Vacature

Ter uitbreiding van ons team, is de Protestantse Gemeente Franeker op zoek naar:

Een predikant (v/m) voor 0,6 fte

Geloof opent de ogen voor wat we zelf niet bedenken en zelf niet maken.
Het raakt nooit op, het wordt alleen maar meer als je het met elkaar deelt.

De volledige vacature en hoe u kunt solliciteren vind u hier.

maart 2024
MDWDVZZ