Actie Kerkbalans 2023

Dick Tolsma
Reacties uitgeschakeld voor Actie Kerkbalans 2023

Zaterdag 14 januari wordt de Actie Kerkbalans 2023 ingeluid!

Kerkbalans is de grootste fondsenwervende actie van het land; door het hele land vragen plaatselijke parochies en gemeenten hun leden om een financiële bijdrage over te maken.

Is uw -e-mailadres bekend bij het kerkelijk bureau, dan heeft u in december al een mail ontvangen met de vraag of u voor 2023 een bedrag wilt toezeggen. Velen hebben hier al gehoor aan gegeven. Hartelijk dank daarvoor!

Heeft u nog niet gereageerd, dan ontvangt u tussen 14 en 28 januari een brief en de nieuwe folder. Deze brief wordt door een van onze vrijwilligers bij u bezorgd. In de brief kunt u lezen op welke wijze u uw bijdrage voor 2023 kunt toezeggen.

Geef je om je kerk? Doe dan mee. Samen kunnen we van betekenis zijn en blijven voor de mensen om ons heen.