Opgeven voor de eerstvolgende zondagse eredienst.

Home Evenement Opgeven voor de eerstvolgende zondagse eredienst.
Opgeven voor de eerstvolgende zondagse eredienst.

Datum/Tijd
Datum - 23 januari 2022

Martinikerk Franeker

Wat fijn dat U /  jij zich, na de versoepeling van de coronaregels, wilt opgeven voor de kerkdienst komende zondag.

Weet U / je van harte Welkom!!!

Vanaf nu geldt Opgeven uitsluitend voor volwassenen. Kinderen zijn altijd welkom, maar op verzoek van de kerkenraad en de leiding van de kindernevendienst wil men graag weten hoeveel kinderen er komen. Daarom wel even mee vermelden!!
Uiteraard moet U/ je geen corona gerelateerde klachten hebben, en is het dragen van een mondkapje verplicht in de kerk tijdens het wandelen naar en van je zitplaats.
Van woensdag t/m zaterdag 23.45 uur kunt u zich hier aanmelden voor de zondagse eredienst.
Vooruit boeken voor meerdere weken is niet mogelijk!
Vult u in de aangegeven vakjes uw naam, e-mailadres en het aantal volwassenen en eventueel kinderen in.
Uw e-mailadres wordt gevraagd om een bevestigingsmail te ontvangen.
Kom alleen naar de samenkomst wanneer u kort na de aanmelding in het systeem een bevestigingsmail heeft ontvangen.
Dit is het teken dat uw aanmelding succesvol is verwerkt.

NB Als de juiste datum niet wordt vermeld of u ervaart een ander probleem moet u mogelijk uw pagina verversen door de cache te legen.
Probeer eens het volgende:  Links bovenaan in uw internetbrowser ziet u 2 pijltjes ( ← en →)  daarnaast ziet u dit tekentje ⟳ en als u hierop klikt naast deze pijl → ververst u de paginaweergave. Als het goed is moet het probleem zijn opgelost.

Reserveringen

Beschikbare plekken: 12

Er kunnen geen reserveringen meer worden geplaatst voor dit evenement.