Gesprekken vanuit de Martinikerk

Home Gesprekken vanuit de Martinikerk

‘Gesprekken vanuit de Martinikerk te Franeker met mensen uit deze stad en omgeving om te horen waar zij hun in hun leven hun geloof en spiritualiteit in vinden.
Iedereen met een YouTube abonnement op Martinikerk Franeker kan zowel de kerkdiensten die uitgezonden worden als de gesprekken uit deze serie altijd bekijken op een TV, als deze daarvoor geschikt is (gemaakt) evenals op een computer, laptop, tablet of mobiele telefoon.

Het derde gesprek uit de Martinikerk is met Margriet Bonnema, directeur van de Christelijke Basisschool de Toermalijn in Franeker. Zij vertelt ons wat haar het afgelopen jaar geraakt heeft en hoe zij momenten van bezinning ervaart, ook hoe zij dat ervaart op school met de kinderen van de Toermalijn. Aan het einde van het gesprek nodigt Margriet Bonnema ons uit naar een prachtig muziekstuk te luisteren, uitgevoerd door het korps waar zij zelf deel van uitmaakt, het korps uit Tzummarum. Gespreksleider in dit gesprek is ds. Margarithe Veen.

In dit tweede gesprek uit deze serie is Ds Sytze Ypma in gesprek met een ouder gemeentelid, dhr. Geert Bakker.
U kunt deze aflevering door Hier te klikken.

In dit gesprek is Caroline de Pee te gast, wethouder van de gemeente Waadhoeke.
Gespreksleider is Margarithe Veen.’

Kijk hier naar de eerste aflevering