Arjen van Steinvoorn
Reacties uitgeschakeld voor Terug uit Ruanda

Wij – Jeanet Veenstra en Maaike van Dijk – zijn zondag 27 oktober weer veilig teruggekeerd uit Rwanda. Met een hoofd vol verhalen, waar we nog niet altijd woorden voor hebben gevonden. Onder de indruk van het land en de mensen die na de genocide van 1994 met indrukwekkende moed en veerkracht hun land aan het opbouwen zijn. Verzoening is daarbij de rode draad. En de kerk speelt daarbij een belangrijke rol. Die kerk wordt gesteund door Kerk in Actie en dus ook door ons als kerk in Franeker. Wij hebben nu met eigen ogen gezien dat de door ons gesteunde projecten de Rwandese bevolking écht helpen! We zijn als gemeenteleden op reis gegaan, maar als ambassadeurs teruggekomen ? Alle verhalen staan op www.kerkinactie.nl. Maar we gaan jullie binnenkort uitgebreid vertellen over onze ervaringen! Dank voor jullie betrokkenheid!